Monday, June 26, 2006

Polling


We have a polling here, about Germany worldcup 2006 games, up to now.

یه نظرسنجی به بلاگ اضافه شده در مورد بازی های جام جهانی. دو تا کلیک بیشتر هم نمی خواد.


این هم هیچ ربطی به فوتبال نداره اما اگه نگم خفه می شم. Still Life رو بازی کنید. خیلی اهل بازی نیستم یعنی مجبورم اینطور به خودم تلقین کنم تا طرفش نرم. Still Life به سبک بازی های ماجراجویی (adventure) هست. یه تعداد معما باید حل بشه که بعضیاش بی مزه اس. بازی طوریه که شما هیچ وقت توش نمی سوزید. یعنی قرار نیست خیلی بازیتون خوب باشه و مسلط باشید. نقطه قوت این بازی در فیلم هاییه که وسطش پخش می شه. همچنین داستان جالب و طراحی بسیار زیبای صحنه ها و نقاشی ها اونو جذاب تر می کنه. داستان بازی در مورد یه قاتل زنجیره اییه. این بازی رو به هیچ وجه به خانوما توصیه نمی کنم.


3 comments:

Anonymous said...

سلام خوبی
از همه عکسهای که میزاری خیلی ممنون
خیلی قشنگ هستن امید هست تا اخر این جام عکسهای قشنگ تری را توی وبلاکت ببینیم.
موفق باشی

Anonymous said...

خيلي ازت خوشم اومد عكسات حرف ندارن من سفارشي تبليغتو كردم

www.shadi-photo.blogfa.com

Anonymous said...

من این بازی رو تا آخر رفتم فکر کنم ورژن دوم هم باید بسازن ولی در کل عکسها فوق العاده هست